Zweden 17e dag

Vandaag gaan we naar Stockholm, we nemen afscheid van Hetty, Jeroen, Femke en Willem van camping Jannesland.
Het is in de ochtend wat regenachtig, maar in de auto hebben we daar weinig last van.
Team 1152 (lean & Ties) rijdt alvast vooruit om de camping te inspecteren, helaas blijkt deze al helemaal volgeboekt, we(ze) moeten dus op zoek naar een andere plaats.
Intussen rijden wij met team 1150 (Ted & Vera) in een voorstad van Stockholm rond op zoek naar een VW garage, De bus van Ted & Vera heeft onderweg wel een paar keer verse versnellingsbakolie gekregen, maar het lek is nog steeds niet gerepareerd.
Ook maakt de bus af en toe rare geluiden ('HUUP HUUUP HUUP HUUUP', zoals Ted ons via de radio laat weten).
Er is dus enige spoed geboden om de auto te repareren.
De VW garage in Stockholm is waarschijnlijk de meest luxe die we ooit gezien hebben.
Het nadeel aan dit soort garagebedrijven is de hoeveelheid administratie die moet worden afgehandeld alvorens er een monteur naar de auto mag/kan komen kijken.
Een ander probleem is dat er over de T3 bus geen gegevens (meer) in het systeem bekend zijn en inmiddels is het te laat geworden om met andere VW bedrijven kontakt op te nemen voor info.
Hier krijgen we dus geen hulp meer en Ted besluit om op een later tijdstip ergens een klein garagebedrijf op te zoeken.
Nu moeten we eerst zorgen dat we bij de andere teams op de nieuwe overnachtingsplaats komen.
We krijgen telefonisch de coordinaten, waarmee we ergens midden in een bos uitkomen....
Na even zoeken op de kaart kunnen we gelukkig toch de goede camping vinden.
We sluiten de avond af met een BBQ.