Nederland 22e dag (Epiloog)

De finish hebben we gisteren gehaald, maar we moeten toch nog wel een eind rijden voor we thuis zijn.
De meeste mensen moesten nog even uitslapen,(sommige mensen zaten gisteren nog tot na 2 uur aan de bar )
Arjen en Karin (team 1154) zijn wel vroeg wakker en vertrekken snel naar Nederland
Zelf gaan we eerst nog met de team 50 en 52 ontbijten.
Ted bakt zijn beroemde eieren met spek,kaas en tomaat (erg lekker !), maar er zijn ook nog wat potten pindakaas die leeg moeten....
Na het ontbijt is dan toch de tijd aangebroken(het is alweer bijna middag) om naar huis te rijden.
Ties en Lèan gaan er als een speer vandoor om in Arnhem nog even een familiebezoek af te leggen.
Wij rijden in een wat rustiger tempo samen met Ted en Vera richting Son en Breugel.
In Son worden we door Ray en Bechena opgewacht bij restaurant Flavours, waar we later nog wat meer familie en vrienden ontmoeten ( Ties en Lèan zijn daar ook bij).
In Flavours vertellen we onze reisverhalen en genieten we nog van een drankje, maar dan is de tocht toch echt ten einde.

Ted en Vera, bij deze nogmaals hartelijk dank voor de fantastische vakantie!