Zweden 19e dag

Om 7:00 staan we met 3 teams klaar om te vertrekken naar Göteborg.
Daarmee wijken we weer af van het routeboek, We willen namelijk het Volvo museum gaan bezoeken.
Eigenlijk is het wel raar, normaal gesproken zou je geen 500+ km gaan rijden om een museum te bezoeken, maar na al die kilometers die we al hebben afgelegd draaien we onze hand er niet meer voor om.
Maar goed, zo gezegd zo gedaan, onderweg ontbijten we even bij....Mc Donalds, jawel, egg mcmuffins en pannenkoeken.
Nog voor 2 uur 's middags arriveren we bij het Volvo museum, in het havengebied van Göteborg.
Even poseren met de auto's voor het museum en voor het grote cruiseschip dat vlak naast het museum ligt afgemeerd.
Gelukkig is het museum zeer de moeite waard (hebbben we tenminste niet voor niets die afstand afgelegd)
De museumstukken (zowel zeer oude als zeer nieuwe) zijn in perfecte staat.
Na ruim 2 uur in het museum te hebben doorgebracht beginnen we toch wel honger te krijgen, zeker omdat we de lunch hebben overgeslagen.
In het centrum van Göteborg gaan we even wat eten.
We besluiten na het eten nog even door te rijden en uiteindelijk bereiken we na 300km de camping ....in Kopenhagen....
Zo hebben we morgen alle tijd om de stad te bezichtigen.